فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

چهار هزار شهید بر سپهر افتخارات استان یزد می درخشند

سردار سلامی گفت: رویداد بزرگ کنگره شهدای یزد تجلیل از 4 هزار ستاره درخشانی است که بر آسمان افتخارات جهان اسلام و سرزمین ایران و سپهر افتخارات استان یزد الی الابد می درخشند.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۸۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه دومین کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) گفت: آن وجود نازنین و نور مقدس مستضعفان را به وراثت زمین خواهد رساند و قسط، عدل و اخلاق را بر زمین گسترش خواهد داد.

وی گفت: امروز در نقطه‌ای از زمین به نام یزد رویداد بزرگی در حال رخ دادن است. این رویداد بزرگ تجلیل از ۴ هزار ستاره درخشانی است که بر آسمان افتخارات جهان اسلام و سرزمین ایران و سپهر افتخارات استان یزد الی الابد می‌درخشند.

سردار حسین سلامی تاکید کرد: هر قطعه‌ای از سرزمین ایران کانون جوشش فضیلت‌های خاص خود است و یزد هم از این قاعده مستثنی نیست. یزد سرزمین عالمان و فقیهان بزرگی است که همچون استوانه‌هایی مستحکم ستون‌های فقاهت و اجتهاد و معرفت دینی اسلام و ایران را شکل می‌دهند. عالمانی نظیر آیت الله طباطبایی، عبدالکریم حائری یزدی موسس حوزه علمیه و آیت الله شهید صدوقی که از تکیه گاه‌های مردم بودند. شهید صدوقی آن عالم شهیدی است که در محراب عبادت به فیض شهادت نائل آمد او که تکیه بزرگ انقلاب ما بود و بر اساس فرمایش رهبر عزیزمان خود یک رهبر بود.

سردار سرلشکر سلامی ادامه داد: حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی آن فقیه بزرگی که بعد از شهید صدوقی به عنوان امام جمعه تکیه گاه مردم عزیز بود و نقش موثری در استان داشت. حضرت آیت الله مصباح یزدی آن فیلسوف و علامه بزرگ که او هم در عالم اجتهاد و فقه و منطق و استحکام بخشی به تفکر و فلسفه اسلامی در عصر حاضر سرآمد و کم نظیر بود.
ارسال نظرات