مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان:

تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی است

زاهدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان: نامگذاری سال 1400 در ادامه مسیر شعارهای یک دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۱۷
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

 حجت‌الاسلام منصور باقر بیک، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب آگاهانه در راستای توسعه و پیشرفت هر سال را به عنوانی نامگذاری می کند، که نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ادامه مسیر شعارهای دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است که سال گذشته تا حدودی اجرای شعار جهش تولید در برخی از بخش‌ها با موفقیت همراه بود و برای تکمیل این حرکت نیازمند حمایت از تولیدات داخلی با رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات ایرانی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که  در این راستا مسئولان و مردم با اولویت قرار دادن خرید کالای ایرانی نقش مهمی در پشتیبانی از تولیدات داخلی ایفا خواهند کرد، افزود: می‌طلبد که تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای بادوام، با کیفیت و ارزان موجب افزایش گرایش به تولیدات داخلی را رقم بزنند.

وی ابراز امیدواری کرد با همت مضاعف مردم و مسئولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، شعار امسال به خوبی محقق شود و فرصت‌های بی‌بدیلی در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار سال ۱۴۰۰ "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" تصریح کرد: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از نقاط آسیب‌پذیر ایران موضوع اقتصاد است که مقام معظم رهبری طی سال‌های متمادی شعار ابتدای هرسال را با موضوع و محتوای اقتصادی تعیین کردند که این امر بیان‌گر تاکید جدی ایشان به تقویت مواضع اقتصادی کشور و تلاش برای برون رفت از وضع موجود است.
ارسال نظرات