مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان :

افزایش پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در واحد های تولیدی استان را با جدیت پیگیر هستیم

زاهدان-مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان گفت:سیستان و بلوچستان فرصت‌ و ظرفیت‌های عظیمی دارد که اگر در راستای رونق تولید،پشتیبانی‌ها،حمایت‌های لازم انجام و موانع رفع شود شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۳۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک سال نو به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و آمادگی این سازمان را برای کمک به رفع موانع تولید کارخانجات اعلام و عنوان کرد: سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان افزایش پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در واحدهای تولیدی استان را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از ده سال گذشته تاکنون همواره موضوع‌های اقتصادی را برای عنوان شعار سال برگزیده‌اند و محوریت تولید در نام و شعار سال‌های اخیر نشانگر اهمیت و ضرورت افزایش تولید داخلی و پشتیبانی و مانع زدایی از آن است که همه این نامگذاری ها به بهبود شرایط زندگی مردم و اقتصاد ملی سفارش می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در راستای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال1400 به ‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان در مرحله اول پشتیبانی های مورد نیاز و موانع سر راه تولید توسط مدیران واحدهای تولیدی را احصا و برای پیگیری از مراجع ذیربط دسته بندی می کند.
 
سرهنگ قورزایی ادامه داد: در مرحله بعدی ضمن طرح مشکلات و موانع تولید در هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری استان نسبت به ارجاع و پیگیری از طریق سایر اقشار تخصصی بسیج به ویژه بسیج کارمندان، بسیج اصناف، بسیج حقوقدانان و بسیج مهندسین صنعت و معدن جهت هم افزایی و کمک برای به نتیجه رسیدن امور اقدام خواهند کرد.

 وی افزود: استان دارای فرصت‌و ظرفیت‌های بسیار عظیمی است که اگر در راستای رونق تولید، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم انجام شود و از آن سو، موانع رفع گردد،  شاهد تحول بزرگی در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

قورزایی گفت: در سال جدید ضمن به کارگیری تمام ظرفیت‌های استان، مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و همه نهادها و سازمان‌های استان باید با تمام توان در این راستا تلاش کنند.

این مسئول اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان به‌ عنوان عضوی از خانواده بزرگ کار و تولید، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را همیشه سرلوحه و چراغ راه حرکت خود قرار داده واهتمام جدی در رفع موانع مراکز تولیدی و کارخانجات را در سال های اخیر داشته و با تلاش و همت مضاعف در سال 1400 مانع زدایی از کارخانجاتی که در روند تولید با موانعی روبرو هستند را ادامه می دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار