خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق خودرو وکشف ۱۷ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۳۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
دستگیری سارق خودرو و کشف ۱۷ فقره سرقت درنهاوندسرهنگ  احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر نهاوند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کار‌های فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، درنهایت ماموران انتظامی به فردی که یا یک دستگاه خودرو پژو درحال پرسه زنی در شهر بود مشکوک شدند که دربررسی به عمل آمده مقداری آچار و ابزار  همراه نامبرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران انتظامی نسبت به استعلام خودرو فرد نامبرده اقدام کردند که مشخص شد خودرو مذکور در تاریخ ۶ فروردین امسال از شهرستان «ملارد» سرقت شده که متهم به همراه خودرو به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهم به سرقت خودرو در شهرستان ملارد و ۱۶ فقره سرقت باطری در سطح شهر نهاوند اعتراف کرد، گفت: متهم با  پرونده، تحویل مقام قضائی و در نهایت با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

*دستگیری سارقان موتورسیکلت در نهاوند

ساکی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر، بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی فنی و پلیسی از محل وقوع سرقت‌ها، همچنین پایش مشاهدات و اخبار، انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر اساس اشرافیت اطلاعاتی موجود و با استفاده از تجهیزات فنی در نهایت ۵ نفر به هویت‌های معلوم شناسایی و با همکاری عوامل انتظامی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در پلیس آگاهی تحت تحقیقات فنی کارشناسان انتظامی قرار گرفته و تحقیقات پیرامون تعداد و چگونگی سرقت‌ها از آنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی همچنین در راستای پیشگیری از سرقت و کشف جرائم به سطح شهر عزیمت  و با گشت زنی در سطح شهر و سرکشی از تعمیر گاه‌ها و توقف گاه‌های وسائط نقلیه، در مجموع تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

ساکی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات انتظامی وپیشگیرانه پلیس به صورت فعال در حوزه‌های مختلف جرائم به منظور ارتقاء سطح امنیت اجتماعی پایدار در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: نسبت به رعایت توصیه‌های پیشگیرانه و هشدار‌های انتظامی پلیس به منظور کاهش آسیب‌ها و زیان‌های مادی ومعنوی اهتمام ویژه داشته و در حفظ اموال خود رعایت موارد مطمئنه را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات