مسئول گروه جهادی سفیران صالحین:

سرگروه های طرح صالحین مسائل عرصه جنگ نرم برای حضور مثمر ثمر جوانان و نوجوانان بیان کنند

مسئول گروه جهادی سفیران صالحین در بیست و هفتمین سفر استانی به استان البرز جهت گفتمان سازی طرح صالحین بسیج با برخی از علماء، مسئولین و نخبگان بسیجی استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۴۷
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول گروه جهادی سفیران صالحین در تشریح اقدامات این سفر، گفت :جلسه گفتمان سازی  برنامه تربیتی صالحین و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم و بسیجیان موفق از جمله موارد صورت گرفته در این سفر 5 روزه بوده است.

سرگروه های طرح صالحین مسائل عرصه جنگ نرم برای حضور مثمر ثمر جوانان و نوجوانان بیان کنند

وی در دیدار با آیت الله سیدکاظم مدرسی عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان البرز که با حضور استاد یار صالحین سپاه ناحیه امام هادی (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از اهم اقدامات حلقات صالحین بر گسترش فعالیت های تربیتی و فرهنگی تاکید کرد، افزود: مربیان و سرگروه های صالحین با حفظ اولویت مسائل اعتقادی را به جوانان و نوجوانان در این عرصه جنگ نرم بیان کنند.

دکتر علیرضا عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیران صالحین که با حضور حجت الاسلام صادقی معاون تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز برگزار شد، بهترین مکان را برای جهت دهی به نسل نوجوان و جوان مسجد و حلقه های صالحین معرفی و مساله تعلیم و تربیت را جز اولویت های بسیج برشمرد.

دکتر مهدی عسگری  نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با سفیران این گروه ضمن تقدیر از فعالیت های تربیتی صالحین طی چند ساله اخیر، شبکه تربیتی صالحین را الگویی برای سایر نهادها و مجموعه ها معرفی کرد، گفت: کمیت اجرای حلقات صالحین نباید بر کیفیت غلبه پیدا کند، هدف امروز دشمن خنثی سازی جوانان بسیجی و مسجدی می باشد.

گفتنی است، در این دیدار از جوان بسیجی موفق حلقات صالحین استان حسین کوه خیل(حافظ کل قرآن کریم) توسط گروه سفیران صالحین تجلیل و قدردانی شد و در این دیدار برادر بسیجی کوه خیل با تاکید بر اینکه تربیت قرآنی در حلقات صالحین باید با جدیت و ظرافت مربیان دنبال شود، هجمه اصلی امروز دشمنان اسلام و انقلاب علیه جوانان و نوجوانان را دور کردن این نسل از قرآن برشمرد و تاکید داشت بهترین بستر برای آموزش معارف قرآنی، بسیج و حلقه صالحین می باشد.

لازم به ذکر است، از خانواده شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان (سرگروه صالحین) نیز به همت گروه سفیران صالحین در استان البرز همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) تجلیل شد و پدر شهید مدافع حرم کمالی دهقان در این دیدار بیان کرد: تقویت فعالیت های فرهنگی همچون صالحین برای احیای جوانان ما در بحبوحه جنگ نرم کاری ضروری و لازم است که باید مورد توجه  همه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها