در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، از تمثال شهید مصطفی صدرزاده(سیدابراهیم) با تقریظ مقام معظم رهبری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۹۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، از جمله برنامه‌های جانبی اجلاسیه پایانی دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، رونمایی از تابلو نقاشی تمثال شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده ملقب (سید ابراهیم) بود که متبرک به تقریظ مقام معظم رهبری شده است.

این شهید والامقام مدافع حرم از چنان جایگاه معنوی برخوردار بود که شهید سلیمانی در ارتباط با این شهید فرمودند: من عاشق شهید (سیدابراهیم) بودم.

تمثال شهید سید مصطفی صدرزاده که با نام مستعار (سیدابراهیم) شناخته می‌شد در مراسمی به محضر رهبر معظم انقلاب ارائه و ایشان در تقریظ بر آن چنین نگاشتند: «سلام و رحمت خداوند بر شهید عزیزم، علو درجات الهی نصیب آن روح مطهر باد، شادی روحش صلوات»

دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد و با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه‌ها به صورت گذشته و با حضور عمومی مردم؛ رویکرد این کنگره به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی تغییر کرد.

در نهایت با گذشت بیش از یک سال از شروع این کنگره عظیم و با انجام برنامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف، اجلاسیه پایانی کنگره دهم فروردین و همزمان با سالروز قیام افتخارآفرین مردم یزد علیه نظام شاهنشاهی و طاغوت برگزار می‌شود.
ارسال نظرات