مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

خبرگزاری بسیج نقش موثری در بازتاب عملکرد بسیج دارد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز رسالت خبرگزاری بسیج را مهم دانست و تاکید کرد: خبرگزاری بسیج نقش موثری در بازتاب عملکرد بسیج دارد.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۶۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

مریم کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیج همچون گذشته پای کار بوده  و در همه عرصه ها و مقاطع مهم پیشگام در نقش آفرینی است ولی آنچه این رویکرد و عملکرد را به خوبی نشان می دهد خبرگزاری بسیج است.

وی در ادامه از تشدید طرح سردار سلیمانی در غربالگری کرونایی ها و کاهش ابتلایان به این ویروس خبر داد و گفت: از آغاز سال بسیج جامعه زنان همچنان در ادامه این طرح فعالیت دارد و وظیفه انسانی خود می داند تا باری از دوش مردم و کادر درمان بردارد.

خبرگزاری بسیج نقش موثری در بازتاب عملکرد بسیج دارد

کاظمی قشر بسیج جامعه زنان را نیز در موفقیت این طرح و در راستای مهار کرونا موثر خواند و خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی همچنان در مهار این بیماری تلاش دارند و در کنار آن با رعایت شیوه های نامه های بهداشتی لحظه ای از فعالیت های دیگر خود دریغ نکرده اند.

خبرگزاری بسیج نقش موثری در بازتاب عملکرد بسیج دارد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز با همراهی تنی چند از مسئولان و فرماندهان حوزه های خواهران این ناحیه با حضور در خبرگزاری بسیج و تبریک سال جدید از مدیر دفتر خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی قدردانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار