دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته بیش از 12 هزار شغل در استان با ورود دستگاه قضا تثبیت و یا ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۷۲
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ غلامعلی دهشیری در دیدار نوروزی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم گفت: در سالی که گذشت دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از اشتغال و تولید اهتمام ویژه‌ای داشت.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: با برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید‌های میدانی بیش از ۱۲ هزار شغل در سال گذشته در استان ایجاد و یا تثبیت شده است.

دهشیری با اشاره به برگزاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تصریح کرد: دستگاه قضایی استان جهت تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تمام قد در میدان در کنار سایر دستگاه‌های متولی این حوزه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری نشست با حضور مدیران و سرآمدان حوزه صنعت و اقتصاد جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار دستگاه قضا استان در سال جدید قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به کاهش محسوس پرونده‌ها در شعب تحقیق و داوری گفت: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضا استان قرار دارد.

عالی‌ترین مقام قضائی استان تصریح کرد: اجرای کامل سند تحول قوه قضاییه از اولویت‌های دستگاه قضا استان در سال جاری خواهد بود.
ارسال نظرات