حجت الاسلام قره چاهی رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد یکی از رسالت های مبلغان دینی را فرهنگ سازی ترویج اهمیت شعار سال عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۷۶
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: تبیین اهمیت ابعاد شعار انتخابی سال۱۴۰۰ برای پیشرفت ، ترقی و تعالی ایران اسلامی یکی از رسالت‌ مهم مبلغان و کارشناسان دینی در حوزه های مختلف است، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌ سازی در این مورد بسیار تاثیر دارد.

وی افزود: روحانیون و طلاب بسیجی رسالت ملی و انقلابی خود را برای تحقق شعار امسال و کمک به تولید و اشتغال که نیاز اصلی کشور است، با پیروی از مقام عظمای ولایت انجام می‌دهند.

قره‌چاهی با بیان اینکه اعضای این تشکل تاکنون در موارد مختلف، همراه مسوولان وظایف خود را در کمک به مردم و کشور انجام داده‌اند، ادامه داد: بدون همکاری با مسوولان نمی‌توان در رسیدن به شعار سال انتخابی سال ۱۴۰۰ موفق بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ این کارشناس فرهنگ علوم اسلامی اظهار کرد: جنگ اقتصادی و روانی یکی از اهداف دشمنان علیه انقلاب اسلامی در برهه کنونی است و راه شکست توطئه های آنها عمل به منویات مقام معظم رهبری و پیام نوروزی معظم له و حرکت در مسیر تحقق نامگداری سال است.

قره‌چاهی از همکاری روحانیون و طلاب در برنامه‌های مختلف به خصوص در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و یادآور شد: تولید و اشتغال نقشه‌راه حرکت مردم و مسوولان در سال‌جاری خواهد بود و بسیج طلاب همراه مدیران آماده همکاری است.

رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد بیان کرد: اگر اقتصاد ملی و تولید در کشور حمایت و تقویت و برای جوانان جویای کار زمینه اشتغال فراهم شود، بسیاری از مشکلات و موانعی که سد راه نسل جوان است رفع می‌شود و امسال توصیه‌های رهبری فرزانه محقق می‌شود.
ارسال نظرات