سیر صعودی کرونا در البرز/ شش تن دیگر به آمار تلفات اضافه شد

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در طی 24 ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی به ۱۶۰۰ نفر رسیده و این امر نگرانی ها را تشدید می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۱۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهرداد بابایی سخنگوی ستاد با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: به طور میانگین روزانه حدود ۲۰ نفر به بیماران بستری استان اضافه می‌شود و این روند افزایش نگران کننده است.

سیر صعودی کرونا در البرز/ شش تن دیگر به آمار تلفات اضافه شد

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان که در وضعیت زرد قرار دارند، سایر شهرستان‌های استان نارنجی هستند گفت: دیروز تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی به ۱۶۰۰ نفر رسیده این در حالی است که در اسفندماه در بدترین حالت بین ۹۰۰ تا هزار نفر بود و این امر نگرانی ها را تشدید می‌کند.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شش نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر ۴۶۹ بیمار در بیمارستان‌های البرز بستری هستند. این افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری شده ناشی از ازدحام جمعیت در روزهای آخر سال گذشته است و مربوط به مسافرت های عید نوروز نیست و نتیجه سفرهای نوروزی تا دو هفته دیگر خود را نشان خواهد داد.

مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر به جز شهرستان‌های اشتهارد و طالقان که در وضعیت زرد قرار دارند، سایر شهرستان‌های البرز نارنجی هستند.

بابایی یادآور شد : طی روزهای اخیر حدود ۱۰۰ تخت به تخت‌های کرونایی استان اضافه شده تا پاسخگوی بیماران جدید باشیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار