مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله:

بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی پیش قدم در ترویج ازدواج آسان شد

ربعی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت بیش از پنج ازدواج آسان در سطح استان مرکزی با هدایت ها و حمایت های بسیج مداحان به سرانجام رسید.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۵۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله با اشاره به اهمیت ترویج ازدواج آسان گفت: تشویق و ترویج ازدواج آسان از جمله رسالت‌ها و وظایف فرهنگی است و امروز باید به آن بیش از گذشته توجه کرد که بسیج مداحان با توجه به وظایف ذاتی خود در این راستا تلاش می کنند که با به کارگیری ظرفیت ها مسئله ازدواج آسان برای جوانان را به تحقق برسانند.

وی افزود: یکی از ظرفیت هایی که در این مسئله می تواند بسیار راهگشا باشد به کارگیری ظرفیت مساجد و هیئت های مذهبی است که اگر توسط این دو مرکز مهم مذهبی فرهنگ سازی ازدواج آسان رقم بخورد قطعا جامعه شاهد آثار و برکات آن خواهد بود.

ربیعی اظهار کرد: امروز نیازمند تغییر نگرش نسبت به ازدواج هستیم و اگر باورهای دینی نسبت به ازدواج ارتقاء پیدا کنند قطعا در راستای ترویج ازدواج آساناقدام مهمی انجام می شود.

وی بیان کرد: بسیج مداحان سپاه روح الله در همین راستا با تلاش ها و برنامه ریزی ها می کوشد در این زمینه نقش آفرینی کند و البته از افرادی که خود از فرهنگ ازدواج آسان استقبال می کنند حمایت خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت بیش از پنج ازدواج آسان در سطح استان مرکزی با هدایت ها و حمایت های بسیج مداحان به سرانجام رسید و امیدواریم این فرهنگ با مشارکت دستگاه ها و استقبال مردم ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات