بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

سپاه قدس گیلان همزمان با  فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۶۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سپاه قدس گیلان همزمان با  فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی در پاسداری از ثمرۀ ارزشمند ودست آورد سترگ انقلاب اسلامی بود که با مهر تأیید اکثریت قاطع اقشار مختلف مردم ایران به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران به صورت قانونی تثبیت شد.

در دوازدهم فروردین سال 1358  مردم با لبیک به ندای امام و رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند، توطئه های دشمنان را از میان بُرده و آنها که حکومتِ جمهوری را بدون اسلام می‌خواستند، ناامید کردند و تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را جشن گرفتند.

انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان برپایه شریعت اسلام ، محوریت "ولایت مطلقه فقیه" و استقرار نظام برپایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.

اکنون که بیش از چهار دهه از آغاز این حرکت مبارک می‌گذرد، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر این راه پر فراز و نشیب، دستاوردهای شگرفی در همه زمینه‌ها به دست آورده و امروز الگوی بسیاری از ملت‌های آزادیخواه جهان است و حفاظت از این دستاوردها رسالتی تاریخی و فریضه‌ای همگانی است و استمرار راه شهدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیانگر عزم جدی ملت ایران برای پاسداری از این آرمان‌های بزرگ و مقدس است.

امروز شاهد هستیم که باوجود توطئه‌ها و نقشه‌های پلید استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده‌تر و پویاتر از همیشه روند تکامل و آرمانی خود به‌سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد.

در این مسیر خطیر که با موانع و مشکلات همراه خواهد بود، بدون تردید آنچه که برطرف کننده همه موانع خواهد بود، حضور مردم در صحنه‌ها و عرصه‌هایی است که برای قوی شدن کشور به این حضور نیاز است.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و همه شهدای گلگون کفن، دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به همه آحاد ملت ایران و رهبر حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کند.

امید است با عنایات و هدایت الهی و تدبیر نظام مند شاهد استقرار جامعه اسلامی و دست یابی به تمدن نوین اسلامی باشیم و همه اندیشمندان در این مسیر با همکاری و همفکری رسیدن به اهداف متعالی را تسریع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات