نقش ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت پایدار در کشور بر همگان آشکار است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نقش ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت پایدار در کشور بر همگان آشکار است.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۰۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار جامعه اطلاعاتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

وی افزود: نقش و جایگاه رفیع این سربازان گمنام و افتخارآفرین در اقتدار انقلاب اسلامی و تأمین امنیت در کشور بر همگان آشکار است و امنیت امروز جامعه حاصل تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی‌های این افتخارآفرینان بی نام و نشان است که در عین گمنامی سایه و چتر امنیت را بر سر کشور گسترانیده‌اند.

او ادامه داد: امروز امنیت پایدار در نقاط مختلف و مرزهای کشور با هوشیاری و فداکاری‌های فرزندان ملت در این نهاد مقدس میسر شده است و کشورمان با بهره‌مندی از نظام امنیتی برجسته و قدرتمند خود یکی از مقتدرترین و با صلابت ترین کشورها در جهان است.

سردار دامغانی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری سر شبکه‌های و توطئه گران خودفروخته و کشاندن آنها به محکمه عدالت قضائی در این زمینه با اجرای عملیات‌های متحیرانه که حتی زبده ترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان را یارای مقابله با آن نیست گواه توانایی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: بدون شک از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون در هر جایی که مردم حضور داشته اند ثمرات و برکات فراوانی را به همراه داشته اند و لذا در خنثی سازی توطئه ها همراهی مردم با جامعه اطلاعاتی (وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه )می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی افزود: مردم می توانند با اطلاعات دقیق خود از فعالیت های مشکوک و یا خرابکارانه در جامعه به وزارت اطلاعات و یا سازمان اطلاعات سپاه در کشف و دستگیری عوامل این توطئه ها نقش مهمی را ایفا کنند. از مهمترین عرصه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی کشور، مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی توطئه گران در اقتصاد و معیشت مردم بوده است که سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستگیری گسترده و شناسایی این عوامل به خوبی درخشیده‌اند و در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند.

او ادامه داد: برخورد با برخي از باندهاي ارتشاء، اختلاس در ادارات و شهرداري‌ها، مبارزه با اخلالگران در بازار ارز و خودرو و محتكران كالا، جلوگيري از فرار مالياتي و قاچاق دارو، ممانعت از ورود گندم‌هاي آلوده به چرخه مصرف، مقابله با زمين‌ خواري و موارد متعدد ديگر بخشي از افتخارات و ثمرات اين مجاهدت‌هاي خاموش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)  و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و بر عاشقان اهل بیت(ع) و بر تمام شیعیان جهان  و جمیع منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار