خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی بنیان مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین؛

همت بلند جهادگران بنیان مرصوص در ساخت حسینیه روستای «توتچال» الموت غربی

نیما گلرخ گفت: گروه جهادی بنیان مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین با همت بلند خود در ساخت حسینیه روستای «توتچال» همکاری کردند.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۹۰
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

نیما گلرخ، مسئول گروه جهادی بنیان مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین در این رابطه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: خدمت به مردم و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان مردم این سرزمین همواره شعار جهادگران است؛ جوانان جهادگری که در این دوره زمانی خدمت را بزرگترین افتخار می‌دانند.

وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید: «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ»«خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!» (سوره مبارکه الصف آیه ۴)، امام خامنه ای در توضیح این آیه می فرمایند: یعنى همین جوان، مرد، زن، نخبه، فرزانه، مؤمن که همه‌ى توانایى‌هاى خود و وجود خود را روى دست گرفته و وارد میدان کرده؛ همان معنایى که ما براى بسیجى قائلیم».

گلرخ ادامه داد: در روزگاری که هیاهوی دنیا و دغدغه‌های فراوان ذهن انسان را به سمت و سوهای مختلفی می‌کشاند، جوانانی مومن در ایام نوروز راهی روستاهای دور افتاده‌ای می‌شوند تا بتوانند در آن زمینه‌ای که مهارت دارند به محرومین خدمت کنند.

مسئول گروه جهادی بنیان مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده، و با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، گروه جهادی بنیان مرصوص بسیج دانشجویی استان قزوین برای کمک به ساخت حسینیه، راهی روستای «توتچال» از توابع دهستان دستجرد در الموت غربی شدند.

وی مدت این اردوی جهادی را ده روز اعلام کرد و افزود: در این مدت ۱۲ نفر جهادگر به روستا اعزام شد که با مشارکت بیشتر و حضور اهالی روستا جهت کمک به ساخت حسینیه مواجه شدیم و اقدام به دیوارچینی حسینیه به متراژ ۲۰۰ مترمربع کردند تا مکانی مناسب برای مراسم‌های مذهبی شیفتگان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این روستا فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها