به مناسبت فرارسیدن سال جدید فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به همراه نماینده، ولی فقیه در سپاه بردسکن و تنی چند از کارکنان سپاه این شهرستان با فرماندار دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۹۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای این جلسه سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در سخنانی با تبریک فرارسیدن سال نو و همچنین تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) بیان داشت: امسال با توجه به انتخابات پیش رو یک سال مهم و حساسی را پیش رو داریم. وی ادامه داد: همه مسئولین کشور باید شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

جنیدی با بیان اینکه نامگذاری سال جدید توسط رهبری نقشه راه مدیران کشور میباشد، افزود: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته نامگذاری سال‌ها را بر پایه تولید و اقتصاد می‌دانستند، لذا امسال نیز با توجه به شرایط خاص کرونایی نیاز است از اشتغال، کارآفرینی و تولید حمایت گردد و موانعی که بر سر راه جوانان برای شغل است، برداشته شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ابراز امیدواری کرد: در نیمه اول سال با تلاش بسیجیان و کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.
 
در این دیدار همچنین مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری را مکمل سال‌های گذشته خواند و افزود: تلاش همه مدیران شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم خواهد بود.
 
وی بیان کرد: با گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور با ورود سپاه پاسداران اقدامات شایسته‌ای با اجرای طرح‌های مسجد سنگر سلامت و شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت.
 
شاکری ادامه داد: با همراهی مردم و کمک شایان سپاه ناحیه شهرستان توانستیم تا حد زیادی این ویروس را کنترل کنیم و شاهد وضعیت خوبی در این شهرستان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها