هیئت اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان دقت نظر داشته باشند

نشست هم‌اندیشی شورای تامین با هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۳۲
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج, نشست هم‌اندیشی اعضای شورای تامین با هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان پیشوا با حضور حسین عباسی فرماندار و جعفری رئیس ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این نشست اظهار داشت: فرایند اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ از مدتها پیش در شهرستان پیشوا آغاز شده و از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفندماه روند ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر انجام گرفت.

وی افزود:طی مهلت قانونی ثبت نام، ۶۴ نفر برای شهر پیشوا و ۲۵ نفر برای شهر جلیل‌آباد و در مجموع ۸۹ نفر برای شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پیشوا ثبت‌نام کردند.

عباسی بیان کرد:در حال حاضر استعلام از‌ مراجع چهارگانه انجام شده و هیئت اجرایی ظرف مدت زمان تعیین شده و بر اساس تمامی اسناد و مدارک مستدل از دستگاه‌ها، نسبت به بررسی و اعلام صلاحیت‌های داوطلبان اقدام می‌نماید بررسی صلاحیت‌ها یک فرآیند حساس و مهم است که در چارچوب قانون و به دور از هرگونه جانبداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: از آنجا که چهار سال مدیریت و آینده دو شهر پیشوا و جلیل‌آباد در گروی انتخابات پیش رو است، لازم است دقت نظر لازم در بررسی صلاحیت‌ها صورت بگیرد از همه داوطلبانی که برای حضور در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر پیشقدم شده و نام نویسی کردند تا زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور و پویا در شهرستان شوند، تقدیر و قدردانی می‌نمایم.

عباسی گفت: از آنجا که موضوعات شهری در زندگی‌ تک‌تک شهروندان بروز و ظهور داشته و اثرگذار است، مردم با انتخاب افرادی پاک‌دست، صالح، توانمند و با وسعت دید بلند می‌توانند به رشد و توسعه منطقه کمک‌ کنند.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات