خبرهای داغ:
شهید «محمد ابراهیم پورعلی»:

باید در امتحانات خداوند شرکت کرد

تبریز- شهید «محمد ابراهیم پورعلی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: برادرها دعا نکنید که خدایا ما را امتحان نکن بلکه خداوند در هر کجا امتحان برگزار کرد شرکت کنید و از خدا بخواهید که شما را قبول کند.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۶۴
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از از آذربایجان‌شرقی، شهید «محمد ابراهیم پورعلی» در 2 تیرماه 1339 در شهرستان ورزقان چشم به جهان گشود.

این شهید والامقام پس از آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک کشورش راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مبارزه با دشمن بعثی در نهایت در تاریخ 22 فروردین‌ماه 1366 در عملیات کربلای 5 به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

خدایا تو می‌دانی که ما گناهکاریم و می‌دانی که در حضور تو گناهان بسیاری مرتکب شده‌ایم. خدایا اگر گناهان ما را نبخشی چطور در حضورت سر بلند خواهیم کرد. خدایا اگر گناهان ما را ببخشی بازهم برایم مشکل است که سرم را بلند کنم.

برادران بدانید این علایق دنیا پیش چشم‌های ما حجاب‌های بزرگ هستند هر چه علایق دنیا را کم کنیم به خدا نزدیک خواهیم شد. نمی‌گویم از همه چیز دست بردارید این معنا با آن فرق دارد زیرا که تکلیف دارید که در هر کجا هستید در راه خدا تلاش کنید و خالص قدم بردارید.

خواهران عزیزم امیدوارم که زیاد برایم گریه نکنید به یاد آورید آن‌هایی را که چند شهید تقدیم اسلام کرده‌اند و باز هم آماده هستند که در این راه قربانی دهند. به یاد آورید اشخاصی را که در این راه دست و پایشان را به خدا هدیه کرده‌اند، آن وقت شما برای یک شخصی که به خاک پای آن‌ها هم نمی‌رسد می‌خواهید گریه بکنید؟

حمد و سپاس خدا را که به ما توفیق داد تا به خواست او راضی باشیم. پدرجان و برادرانم همیشه در صحنه حضور داشته باشید و به سخنان امام امت رهبر عزیزمان حتما گوش کنید و به دنبال آن به فرامین امام عمل نمایید تا از خاسرین نباشید.

همانا بی‌توجه بودن به امر امام کفر است به این اکتفا نکنید که یک شهید داده‌ایم، بیشتر خدمت کنید. پدرم جنازه مرا در محلی که خودتان مصلحت می‌دانید دفن نمایید و هر چقدر که پول داشتم حساب کرده و هر چه از نظر شرعی تعلق گیرد، پرداخت نمایید.

برادرها دعا نکنید که خدایا ما را امتحان نکن بلکه خداوند در هر کجا امتحان برگزار کرد شرکت کنید و از خدا بخواهید که شما را قبول کند. جنگ امروز امتحان ملت ایران است باید شرکت کرد و تنها شرکت کردن در جنگ شرط قبول شدن از آزمایش خدا نیست باید از خدا بخواهیم که ما را در این امتحان قبول کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها