خبرهای داغ:
شاهرود_پایگاه های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود به مناسبت اعیاد شعبانیه و سال نو برنامه های متنوعی را اجرا نمودند.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۰۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه‌های حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت ایام نیمه شعبان و ایام نوز برگزار کردند که در ادامه به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
پایگاه نرجس چند دست پوشاک و کفش به نیازمندان محله اهدا و ۸ عدد عروسک به همراه شکلات به دختر بچه‌ها در صحن حرم امام رضا (ع) به نیت ایشان در شب نیمه شعبان اهدا کردند.
به همت پایگاه ام البنین و همکاری پایگاه میثم تمار روستای دهملا ۴۰ بسته معیشتی در قالب هر پک ۲۵۰ هزار تومان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به افراد کم برخوردار مناسبت سال نو و نیمه شعبان اهدا شد.
جشن میلاد امام زمان و ولادت حضرت رقیه (س) و روز جمهوری اسلامی و سخنرانی بصیرتی سیاسی خانم سوخته سرایی و مولودی خوانی به همت پایگاه منوره برگزار گردید.
جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک امینیان با حضور ذاکران اهل بیت به همراه مسابقه وجوایز برپا و جشن نیمه شعبان در فاطمیه شهرک با همکاری پایگاه بسیج حسنئ برگزار شد.
جشن نیمه شعبان با اجرای گروه فرهنگی و هنری لبخند از بوشهر با حضور ۲۳۰ نفر در محوطه بلوک‌های زنبق در شهرک فدک با همکاری پایگاه طهورا برپا گردید.
جشن نیمه شعبان در شهرک همت با همکاری پایگاه بشری و پایگاه برادران همت و اجرای مولودی خوانی، سرود و سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضوی مسئول حلقه‌های صالحین برپا شد.
جشن نیمه‌ی شعبان در مهدیه‌ی بزرگ شهر رویان با سخنرانی حجت‌الاسلام کمالی و مولودی خوانی خانم نبوی با حضور ۱۵۰ نفر همراه با غذای تبرکی به همت پایگاه حضرت مریم (س) برگزار گردید.
به همت پایگاه رهروان، جشن میلاد امام زمان (عج) با اجرای مولودی و اجرای سرود توسط بچه‌های حلقه صالحین نوجوان وخواندن دعای فرج ودعای عظم البلاء امام زمان (عج) وخواندن زیارت آل یاسین به همراه پذیرایی برپا و خواهران پایگاه در اجتماع و راهپیمایی منتظران ظهور از حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تا حرم شهداء گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود برگزار شد.
جشن میلاد صاحب الزمان (عج) و توزیع شربت و بسته بندی شکلات و تنقلات و آش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابل شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی به همت پایگاه حجاب برگزار گردید.
جشن منجی در شب نیمه شعبان به همت پایگاه فاطمیون و امام حسین (ع) همراه با عبدی به کودکان شهرک در مسجد موسی بن جعفر شهرک فرهنگیان برگزار شد.
جشن میلاد امام زمان (عج) ومراسم استغاثه به‌حضرت و شب‌زنده‌داری به همراه غذای سحری به همت پایگاه حضرت مریم (س) در مهدیه شهر رویان برپا گردید.
جشن در شب نیمه شعبان در حسینیه شهرک بهشتی و پذیرایی آش بین ۴۰ نفر مرد و زن به همت پایگاه حجاب برگزار شد.
تهیه و توزیع ۵۰ بسته گوشت نیم کیلویی بین خانواده‌های نیازمند به مناسب نیمه شعبان به همت پایگاه حضرت زهرا (س) روستای مغان انجام شده است.
پخت وتوزیع اش نذری درشب میلاد حضرت صاحب الامر وبرپایی جشن میلاد امام زمان توسط بسیجیان پایگاه یاسین انجام گرفت.
چیدن سفره هفت سین در حسینیه و پایگاه حجاب و مسجد محله اسلامی شهرک شهید بهشتی برپا شد.
پایگاه منتظر المهدی فضا سازی محوطه بیرونی پایگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه را انجام و همچنین مسابقه ویژه بصیرت حسینی مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه ساده و آسان برگزار کرد.
جشن اعیاد شعبانیه باسخنرانی حجت‌الاسلام دربانی و یک ختم قرآن هدیه به ائمه اطهار و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به همت پایگاه مطهره شهرک انقلاب برگزار شد.
پخت و توزیع غذای نذری توسط خادمیاران رضوی و پایگاه یاسین مستقر در مسجد حضرت علی اکبر (ع) شهرک بهارستان برپا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها