خبرهای داغ:

پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز بمناسبت یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

یوم الله 12 فروردین روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۴۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز بمناسبت یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد که در ذیل مشاهده می نمایید:

حرکت سرنوشت ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی و خلق حماسه های بزرگ در مقاطع مختلف توانست دشمن را در طراحی استراتژی های شکست خورده و عملیات روانی و جنگ رسانه ای علیه ایران به خواری کشانده و فصل نوینی از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای حرکت و کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

براین اساس  ملت رشید ایران در سالی که توسط مقام معظم رهبری(( مدظله العالی)) با نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها مزین گشته، می کوشد تا با عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، تلاش مضاعف هدفمند ومستمر جهادی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله های پیشرفت و عدالت گام های اساسی بردارد.

دوازدهم فروردین، روز ظهور و میلاد شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران، روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون هزاران شهیدی است که زمینه ساز برقراری حکومت عدل اسلامی در کشورمان بودند. دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است. در یک کلام، دوازده فروردین روز فرقان است.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

با توجه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال؛ انتخاب خدمتگزاری حاذق، اصلح و جهادی علاوه بر حل مشکلات مردم و کشور، تقویت و تحکیم پایه‌های مردم سالاری دینی، جلوه‌ای از مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین‌المللی به نمایش خواهد گذاشت و موجب افزایش اقتدار و عزت ملی خواهد شد. از این‌رو مسئولان و فعالان عرصه سیاسی کشور در شرایط حساس کنونی باید با ایجاد محملی برای مشارکت گسترده تمامی مردم واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری، زمینه برپایی هرچه باشکوهتر این انتخابات را فراهم نمایند.

دراین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز، این روز فرخنده  را به تمام مردم ایران بویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده واعلام می دارد در مسیر اهداف انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته با اتحاد و انسجام و تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا و پشت سر ولی زمانه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی،حضرت آیت ا... امام خامنه ای (دامت برکاته) حرکت می نمایند.
علیرضا باباخانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار