طی مراسمی با حضور کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع)،مرادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان ایلام ،باقری معاونت تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (ع) از قهرمان تیراندازی مسابقات جهانی جواد فروغی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۲۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع)،مرادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان ایلام ،باقری معاونت تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (ع) از قهرمان تیراندازی مسابقات جهانی دررشته تپانچه جواد فروغی تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ کریمیان  با تاکید بر اینکه ایلام همواره مهد قهرمانان و دلاوران بوده، گفت : قهرمانان شایسته ایلامی همواره در رقابت های مختلف بین المللی شایستگی خود را به اثبات رسانده اند و امروز نیز در صحنه جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند.

وی افزود: ورزشکاران به ویژه قهرمانان الگوی منحصربه فردی برای جوانان ما هستند و این مسئولیت این قهرمانان را دوصدچندان خواهد کرد چرا که وظیفه ترویج و انتقال  ارزشهای اعتقادی و معنوی را به نسل جوان به عهده خواهند داشت.

جواد فروغی دراین مراسم گفت:به لطف خدا و ائمه اطهار توانستم با قدرت به عنوان نفر اول صاحب طلا شوم، به ایلامی بودنم افتخار میکنم و از این که توانسته ام به عنوان یک جوان ایلامی در مسابقات جهانی افتخاری برای استانم کسب کنم خوشحالم این اولین مدال طلا در این رشته بود.

وی در ادامه افزود: در سال 98 در قهرمانی آسیا با مدال برنز سهمیه المپیک را به دست آوردم و چند ماه دیگر در توکیو حضور خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج،جواد فروغی تیرانداز ایلامی در مسابقات جهانی تیراندازی رشته تپانچه موفق به کسب مدال طلا شد و در رده نخست جهان قرار گرفت، جواد فروغی پیش از این سهمیه المپیک را کسب کرده بود.

مسابقات تیراندازی جام جهانی با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۵۳ کشور جهان به میزبانی کشور هندوستان از ۲۹ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۶ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد.

ارسال نظرات