مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کلات:

مسئولیت پذیری یکی از ارکان مهم خانواده و جامعه است

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کلات بیان داشت: اصل مسئولیت پذیری یکی از ارکان مهم و اصلی خانواده و جامعه می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۴۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسینی منش در اولین جلسه درس اخلاق سال 1400 به اصل مهم و کلیدی مسئولیت پذیری اشاره کرده و گفت: اگر بخواهیم در محیط خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم موفق باشیم از اصولی که باید در نظر  داشته باشیم اصل مسئولیت پذیری است که این اصل در آیات قرآن کریم و روایات متعدد به آن اشاره شده است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کلات در ادامه گفت: افراد جامعه در پذیرش مسئولیت به سه گروه تقسیم می‌شوند،گروه اول کسانی هستند که نسبت به مسئولیت محوله دغدغه‌مند هستند همچون پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) که نسبت به مسئولیت خویش دغدغه مند بودند.

وی ادامه داد: گروه دوم کسانی هستند که از مسئولیتی که به آنها محول شده گریزان هستند و نسبت به آن هیچ گونه دغدغه و احساسی ندارند و گروه سوم کسانی هستند که برایشان انجام دادن و یا انجام ندادن مسئولیت محوله هیچ اهمیتی و ضرورتی ندارد.

حسینی بیان داشت: با توجه به اینکه سال 1400، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی است تمامی اقشار جامعه نسبت به تحقق این شعار مسئول هستند و باید از افراد مسئولیت پذیر جامعه باشیم و بتوانیم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گامی برداشته و مؤثر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار