نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:

جهاد با بصیرت و استقامت مهم‌ترین راهبرد در برابر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن است

ساری-حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی به جهاد با بصیرت و استقامت بیشتر در این دوره تاکید کرد و افزود: جهاد، بزرگترین راهبرد قرانی در برابر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۶۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم معارفه معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه  پاسداران که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد، با اشاره به کارآمدی  گفت: کسی که مسئولیتی را برعهده میگیرد باید کارآمد باشد و مجموعه خود را متصل به خدا کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تصریح بر اینکه تخصص و تعهد دو ویژگی برای بعهده گرفتن مسئولیت است، اما کارآمدی نیز باید همراه آن باشد، افزود:پاسداری یک فرهنگ و یک نعمت بی بدیلی است که خداوند به بندگان خاصش اعطا کرده است. چرا که پاسداری فرهنگ جهاد پیوسته درراه خدا است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید قدردان خدای متعال باشیم که ما را در این مسیر قرار داده است، اضافه کرد: فرهنگ جهاد در قرآن معنای گسترده و عمیقی دارد لذا جهاد فقط در میدان رزم و رزمندگی خلاصه نمی‌شود بلکه هر مجاهدتی با مال و جان و آبرو در راه خدا را شامل می‌شود.

 حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در ادامه با تاکید بر اینکه جهاد تعطیل بردار نیست و همیشه هست، گفت: جهاد در برابر فتنه و تحریف یکی از مصادیق مجاهدت در راه خدا است لذا بزرگترین راهبرد قرانی در برابر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن است آن هم دشمنی که می‌خواهد اهداف خود را بر مسلمان تحمیل کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این مطلب که فرهنگ پاسداری فرهنگ جهاد است، خاطرنشان کرد: تاریخ مصرف فرهنگ پاسداری تمام شدنی نیست لذا سرتاسر زندگی ائمه معصومین (علیهم السلام) جهاد در راه خداست.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی به جهاد با بصیرت و استقامت بیشتر در این دوره تاکید کرد و افزود: در دوره جنگ تحمیلی جهاد در برابر توپ و تانک دشمن در جنگ، مهم بود، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب شجاعت در برابر مظاهر دنیوی، در برابر نفس خود بسیار مهم است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با بیان این مطلب که رسالت سپاه تغییر ناپذیر است، تصریح کرد:اما ماموریت‌ها و اقدامات سپاه و بسیج متحول است و گاهی بر اساس اقتضائات زمانی تغییر پیدا می‌کند.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی اضافه کرد: باید متوجه باشیم امروز صیانت از انقلاب که اسلام ناب را زنده کرده است، و همچنین حفاظت از نظام ولایی که بزرگترین دستاورد انقلاب  است، این صیانت چه الزماتی دارد، چه اقتضائاتی دارد و چه ماموریت‌هایی را در چه عرصه‌هایی شامل می‌شود.

به گفته نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران یکی از جلوه‌های پاسداری در همه عرصه‌ها سازماندهی، مدیریت، آموزش و هدایت امت در دفاع از انقلاب است؛ لذا سنت الهی آن است  تا مردم نباشند نظام انقلابی نه شکل می‌گیرد و نه استمرار پیدا می‌کند.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی با اشاره به اینکه نظام اسلامی  چهل سال از عمر خود را گذرانده است، گفت: این حضور مردم بود که توانسته نظام در دهه پنجم خود قرار بگیرد لذا اسلام تعابیر غربی‌ها را نمی‌پذیرد بلکه اسلام می‌گوید تعقل با تدبر  و حق با تکلیف است لذا خدا با مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عامل  ماندگاری انقلاب را بسیج دانست و خاطرنشان کرد:  بسیج انقلاب را بیمه می‌کند لذا هر چه بسیجی مومن  انقلابی پای کار داشته باشیم نگران تداوم انقلاب نیستیم.
 
در پایان این مراسم سردار فرجیان زاده به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران معرفی شد و از زحمات سردار قریشی تقدیر به عمل آمد.
 
گفتنی است سردار سرتیپ پاسدار قریشی به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.
 
انتهای  پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها