آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ قرن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن بیستم است که تمامی معادلات بلوک شرق و غرب را تحت تاثیر قرار داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۹۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با تنی چند از اقشار مختلف مردم گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، جهان به ۲ بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و همه ابرقدرت‌ها به دنبال منافع خود بودند و راهی برای حاکمیت قرآن و مکتب اهل بیت(ع) در جهان نبود.

وی ادامه داد: در کشور ایران نیز جوانان بیشتر به گروه‌های چپ‌گرا گرایش داشتند و جوانان مذهبی هم بیشتر به گروهک‌های منافقین پیوستند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: امام راحل با نهضت انقلاب اسلامی مسیر جدیدی بر مبنای اسلام فقاهت و مکتب اهل بیت(ع) در جهان پایه‌گذاری نمود و با شعار نه غربی نه شرقی جمهوري اسلامي تمامی معادلات شرق و غرب را برهم زدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک قدرت مطلق در منطقه و جهان تبدیل شده که باید قدردان این موهبت‌های الهی بود.

وی گفت: جمعیت ایران در اوایل انقلاب اسلامی ۳۵ میلیون نفر بود و اکنون به ۸۵ میلیون نفر رسیده و میانگین عمر نیز از ۵۴ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ۷۹ سال رسیده که دستاوردی ارزشمند محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در روزهای نخست جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار نبودند اما اکنون موشک‌های با برد بالا کشور ایران را به یک قدرت نظامی تبدیل کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان کشور نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته به طوری که ایران در مقابله با کرونا به مراتب از دیگر کشورهای جهان عملکرد بهتری داشته است.

وی اظهار داشت: باید تدابیری اندیشیده شود تا در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مساجد باز و نماز جمعه و جماعات و مراسم شب‌های قدر برگزار و مردم از این مهم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات