امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سرمایه بزرگ مردمی در کشور گفت: حمایت مرزبانان از صیادان قانونمند دلگرمی بزرگ برای بومیان و کیشوندان است.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۰۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، شیخ یعقوب شمس روز یکشنبه در دیدار فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش اظهار داشت: وجود نیروی های انتظامی در اقصی نقاط ایران یک برکت است و مرزنشینان همواره قدردان زحمات بی منت این قشر هستند.

وی اضافه کرد: همراهی و حمایت مرزبانان از صیادانان قانونمند، تامین نظم و امنیت و برخورد با افراد متخلف خصوصا در حوزه آب های سرزمینی یک افتخار بزرگ و مایه دلگرمی است.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش برخورد با قاچاقچیان را کاری ارزشمند برای حفظ سرمایه های ملی و حمایت از تولید داخلی اعلام کرد و افزود: بدون شک مقابله مرزبانان با افراد خاطی رشد و شکوفایی در عرصه تولید و صید و صیادی قانونمند را به ارمغان می‌آورد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این دیدار اظهار داشت: خدمت به مردم و حضور بومیان در کنار مرزبانان یک افتخار برای مجموعه نیروی انتظامی است.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: مرزبانان واقعی این سرزمین مرزنشینان و افراد ساکن در آن هستند که همواره همراه و حامی نیروهای انتظامی در تامین امنیت بوده‌اند.

وی افزود: برخورد با قاچاقچیان و صیادان غیر مجاز با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و صیادان قانونمند بیش از گذشته در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است و این روند را با حمایت بیشتر مرزنشینان و بومیان تقویت خواهیم کرد.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظرات