مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون با تأکید بر ضرورت امید بخشی در جامعه، گفت: حمایت از تولید و اشتغال و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند عزم جدی، واقعی و همگانی سه قوه، بخش ها، نهادها، مدیران و مشارکت عمومی و مردم است.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۳۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون با تأکید بر ضرورت امید بخشی در جامعه، گفت: حمایت از تولید و اشتغال و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند عزم جدی، واقعی و همگانی سه قوه، بخش ها، نهادها، مدیران و مشارکت عمومی و مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین شاخص های اقتصاد، مقوله تولید و اشتغال است، افزود: تولید و اشتغال در امر اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی بسیار حایز اهمیت است و باید در جهت نهادینه کردن و عینیت بخشی به اقتصاد مقاومتی ضمن بسیج تمامی امکانات مادی و معنوی از قبیل سرمایه انسانی، دانش بومی، سرمایه های خرد و کلان و ابزارهای پیشرفته برای اجرایی و عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی در راستای تولید و اشتغالزایی گام های اساسی برداشت.

شفیعی خاطرنشان کرد: کلید حل اشتغال بر تولید استوار است و تا موقعی که به تولید داخل و سرمایه گذاری اهمیتی داده نشود، تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال حاصل نخواهد شد.

در ادامه جلسه کارگروه طرح صنعت یار و رفع موانع تولید پیرامون مباحثی همچون مساعدت جهت تهیه نهاده های دامی مانند سویا، جو و ذرت گفتگو شد.

کمک به تأمین نقدینگی و تسهیلات برای صنایع، تسریع در دریافت مجوز و تهیه مواد اولیه همچون روغن و شکر برای واحدهای تولیدی از جمله دیگر موارد مطرح شده در این کارگروه بود.

همچنین در این نشست درباره چاه آب در شهرک صنعتی کازرون، همکاری برای صدور مجوز گردشگری کشاورزی و استفاده از سردخانه های واقع در شهرک صنعتی برای خرماداران تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات