فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: مرحله اول طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کرج با کمک بسیجیان فعال در این طرح با ترخیص نوزاد شهیده مدافع سلامت از بیمارستان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۷۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی افزود: از آذر ماه سال گذشته طرح حاج قاسم سلیمانی  برای مقابله با کرونا در کشور و استان البرز از جمله کرج با مشارکت بسیجیان و کارکنان بهداشت و درمان اجرایی شد.

بسیجیان شهر کرج به نوزاد شهیده مدافع سلامت البرزی عیدی دادند

وی اظهار داشت: در اقدام هماهنگی که فرماندار کرج، شهرداری کرج، اتاق اصناف، شهرداری گرمدره و بعضی از شهرداری های شهرهای اقماری داشتند مقرر شد که مبلغی به عنوان هدیه به بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی در کرج اهدا شود.

پاسدار زنجانی گفت: همزمان با این تصمیم گیری، موضوع هزینه بالای ترخیص فرزند شهیده فرانک داوودی از یک بیمارستان خصوصی در تهران مطرح شد که با  همسر این شهیده مدافع سلامت ملاقاتی داشتیم.

وی افزود: شهید مدافع سلامت فرانک داوودی  که اسفندماه سال گذشته به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹  در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود به علت وخامت حال پزشکان را بر آن داشت تا عمل سزارین بر روی وی انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) اظهار داشت: فرزند دختر این شهیده به نام «باران» در هفت ماهگی متولد شد که در این مدت به دلیل نارس بودن در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران تحت  مراقبت درمانی قرار داشت و به همین دلیل پدر باران با هزینه سرسام آوری روبرو شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اضافه کرد: در پی درخواست رییس بیمارستان شهید مدنی به منظور کمک به این خانواده، موضوع  با فرماندهان و بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی کرج  در میان گذاشته که با موافقت آن ها مقرر شد که تمام مبالغ هدایای بسیجیان برای ترخیص باران از بیمارستان اهدا شود.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه بیمارستان توسط خانواده پرداخت شده بود، گفت: حدود یک هزار و۴۰۰  بسیجی کرجی فعال در طرح شهید سلیمانی هدیه ۷۰ میلیون تومانی خود را به همین منظور اهدا کردند و روز گذشته باران از بیمارستان ترخیص و  در نبود مادر به آغوش پدر و بستگان رفت، این هدیه حسن ختامی شیرین برای پایان مرحله اول طرح شهید سلیمانی در سال ۱۳۹۹ در کرج شد .

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت : طرح شهید سلیمانی در سال ۱۴۰۰ نیز تا ریشه کنی بیماری کووید ۱۹ ادامه خواهد یافت، شهیده فرانک داوودی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج چهارم اسفندماه سال گذشته بر اثر ابتلا به کووید۱۹ آسمانی شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات