مربی استعدادهای فوتبال از شناسایی و جذب جوانان ارزشی و نخبه در حوزه فوتبال بویژه استعدادهای جنوب تهران به تیمهای لیگ و کوتاه شدن دست دلالان و مافیای فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۵۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ با توجه به ابلاغیه هیئت فوتبال استان تهران به حوزه های زیر مجموعه خود مبنی بر معرفی استعدادهای فوتبالی به آقای سید حسینی مربی استعدادهای فوتبال، وی نیز با توجه به هماهنگی که با بعضی از تیم های برتر تهران وکشوري انجام داده است استعدادها را  پس از تست و طی یک دوره فرهنگی و آموزش ریکاوری فشرده در مراکز ورزشی منتخب، به تیم های برتر معرفی مي نمايد تا نیازهای استعدادی فوتبالی باشگاههای برتر تامین شود و از سوی دیگر استعدادهای واقعی و ارزشی فوتبال بویژه استعدادهای درخشان جنوب تهران، دیگر بخاطر مشکل مالی و نداشتن آشنا دغدغه ای نداشته باشند و گرفتار دلالان و مافیای فوتبال نشوند.

سید حسینی با تشریح اهداف این طرح گفت: با اجرای این طرح هيچ استعدادی مخصوصا در جنوب تهران دغدغه ورود به باشگاههای برتر را نخواهد داشت و دیگر گرفتار دلالها و رابطه بازی ها نمی شوند. همچنین برنامه های فرهنگی و اعتقادی در زمان تست و ریکاوری آموزشی برای این استعدادها برگزار می شود تا تبدیل به بازیکن ارزشی شده و به باشگاههای برتر، راه یابند تا الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان باشند.

وی افزود: باشگاهها نیز برای تکمیل بازیکنان خود دیگر نیازی به جستجوی گسترده و بعضا بی بهره ماندن از استعداد واقعی نمی شوند.

 لازم به ذکر است استعدادهایی که دارای مشخصات بدنی لاغر، سریع، دونده، تکنیکی وتاکتيکي در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند می توانند با شماره  09201502725 تماس گرفته و ضمن ارائه رزومه خود از این شرایط استفاده نمايند.

  همچنین  برنامه استعدادها در قالب مرکز فرهنگی ورزشی محبان فاطمه الزهرا (س) با همکاری هیئت فوتبال استان تهران اجرا می شود که سید حسینی بعنوان مربی و مجری طرح سازماندهی استعدادها با همکاری سایر مربیان برتر از طریق این مرکز ضمن سازماندهی و انجام کارهای تست و تمرین، استعدادهای فوتبالی را به باشگاههای لیگ معرفی مي نماید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات