خبرهای داغ:

تشکیل کارگروه ((تبیین مصادیق شعار سال ۱۴۰۰)) در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

شاهرود_مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از تشکیل کارگروه تبیین مصادیق و راهکار‌های اجرایی شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» در این مؤسسه فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۵۶۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
تشکیل کارگروه ((تبیین مصادیق شعار سال ۱۴۰۰)) در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگوبا خبرنگار بسیج در شاهرود اظهار کرد: کارگروهی تخصصی ویژه شعار سال در این مؤسسه فرهنگی تشکیل شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود با اشاره به نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: جهش تولید اتفاق نمی‌افتد مگر با جهش کار و تلاش فردی و جمعی در سطح جامعه، آن‌جا که خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید " وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى" (آیه ۳۰ سوره نجم). از این‌رو از مسوولان و متولیان امر (اعم از دولت، مجلس، رسانه ملی و...) این انتظار می‌رود که برای بسط و گسترش فرهنگ کار و تلاش، زمینه‌های لازم و مشوق‌های انگیزشی را فراهم کرده و پرکاری و پرتلاشی در سطح جامعه به عنوان یک ارزش در بین آحاد مردم ترویج داده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به جهت تحقق اهداف ایشان، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در نظر دارد تا با اقدامی مناسب به جهت عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری گامی اساسی را بردارد.
ابراهیمی افزود: بر این اساس کارگروهی برای تعیین مصادیق شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها در مؤسسه تشکیل شده تا به تبیین مصادیق و ارائه راهکار‌های اجرایی امسال اقدام کند.
مدیر مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توزیع جزوات مربوط به شعار امسال، برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با موضوع در حوزه فرهنگ قران و عترت و آموزش آحاد جامعه از جمله تصمیمات مهم این کارگروه ویژه جهش تولید است.
ابراهیمی در خاتمه بیان نمود: نهادینه‌سازی باور توانستن در سطح جامعه امری است که قطعا اگر محقق شود خیرات و برکات فراوانی را می‌تواند برای بخش‌های تولیدی کشور به همراه داشته باشد. در این خصوص نقش نهاد‌های آموزشی اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها کشور، رسانه‌های دیداری و شنیداری و حمایت مسوولان رده بالای کشور برای ایجاد و بسط چنین باوری لازم و ضروری است و همچنین از صاحب‌نظران خواست تا با همکاری و مساعدت خود نسبت به تحقق شعار سال این مؤسسه فرهنگی را یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها