دیدار با خانواده شهیدان در شهرستان بن

همزمان با آغازین روزهای سال 1400 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن با جمعی از خانواده شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۱۵۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، با خانواده شهیدان موسوی، احمدی، محمدی، اسماعیلی، حسین میرزایی و نادری دیدار نموده و بر ادامه دادن راه شهدا توسط پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن کریمی، گفت: پدران و مادران شهدا حق بزرگی به گردن جامعه ما دارند؛ زیرا فرزند خودشان را که با سختی بزرگ کرده بودند در راه انقلاب و اسلام فدا کردند، تا انقلاب اسلامی که نهال نوپایی بود رشد کند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شود، که هیچ کس جرات حمله به این کشور را نداشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم که با سرکشی از خانواده معزز و معظم شهدا به این بزرگواران اعلام نماییم، که تا آخرین قطره خون ادامه دهنده راه شهیدان خواهیم بود و از هیچ تلاشی برای مبارزه با استکبار دریغ نخواهیم کرد و یاد شهدا را در برابر طوفان تبلیغات دشمن حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معزز شهیدان در روزهای ابتدایی سال موجب می شود که کار ما برکت پیدا کند و دعای خیر پدران و مادران شهدا از اولین روزهای سال بدرقه راه ما در ادامه دادن مسیر شهدا در راستای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

شایان ذکر است در برخی از این دیدارها با خانواده معظم شهداء، فرمانده انتظامی شهرستان بن نیز حضور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار