زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به شرایط ویژه کرونایی، از تولید، تامین و پخش9000دقیقه برنامه در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۳۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

سید محسن لطیفی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ در خصوص برنامه های شبکه اشراق گفت: معاونت سیما در قالب ویژه برنامه هایی مانند یـاز نفسی، بایرام گجه لری، بهار نغمه سی، نغمه لر و انسان سالم، مسابقه تلویزیونی زنده، برنامه های تامینی، پخش روزانه 2فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی درکنار مستند های نوروزی و دهها سرود و وله بهاری دیگر مجموعا بمدت3 هزاردقیقه همراه بینندگان بود.

تولید، تامین و پخش بیش از 9000 دقیقه برنامه در نوروز1400

 

وی افزود: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه هایی مانند اولکمیزه بهار گلیپ، بسته های آموزشیvox pop-psa در خصوص بیماری کرونا، بوی جوی مولیان، بهارانه، بهار سسی، هزار ترانه واجرای مشترک مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، بمدت 4هزار و140دقیقه همراه شنوندگان زنجانی و استانه های شمالغرب بود.

 

رئیس رسانه استانی از تولید و پخش بیش از1096دقیقه برنامه در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: تولید و پخش90خبر رادیویی، 120خبر تلویزیونی، 116برنامه تولیدی و36 گفتگوی زنده خبری ره آورد همکاران این معاونت در ایام پایانی سال99 و نوروز1400 بود.

 

لطیفی برنامه های تولید شده در معاونت فضای مجازی را 258 مورد اعم از3اینفوگرافیک، 18 نماهنگ، 228 ویدئو، 6پوستر و 3موشن گرافیک بمدت744 اعلام کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید160اسلاید و بازپخش5هزار و760دقیقه مورد از اسلایدهای تولیدی و ارسالی مخاطبان در رادیو نما خبر داد و افزود: بیش از500مورد زیرنویس اطلاع رسانی هم در این ایام از شبکه اشراق پخش شده است.

 

وی با تقدیر از نیات خیر مردم مومن استان در مشارکت با پویش زنجان همدل تصریح کرد: این پویش با عنوان زنجان همدل2 تا نیمه ماه مبارک رمضان زمینه ساز آزادی مابقی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشتشان به کانون خانواده خواهد بود.

ارسال نظرات