برتری 14 مدرسه استان البرز در جشنواره ملی لاله های روشن

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز از برتری 14 مدرسه استان البرز در جشنواره ملی لاله های روشن که با هدف فرهنگسازی در حوزه ایثار و شهادت در مدارس برگزار شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جواد محمدی، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری جشنواره لاله های روشن در بستر فضای مجازی در مدارس استان با همکاری اداره کل شاهد و تشکل های دانش آموزی خبر داد.

برتری 14 مدرسه استان البرز در جشنواره ملی لاله های روشن

وی رویکرد جشنواره لاله های روشن را مقاومت و هدف از برگزاری آن را فرهنگسازی در حوزه ایثار و شهادت در مدارس برشمرد و افزود: ظرفیت های دانش آموزان و فرزندان شهدا در این طرح مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: دانش آموزان در این طرح باید نسبت به آنچه که به عنوان ارزش از سوی شهیدان تلقی می شود شناخت پیدا می کردند که در این راستا 15 یادواره شهدا در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

به گفته محمدی، گلباران مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده های آنان، پخش کلیپ، مرثیه سرایی، اجرای سرود دانش آموزی، برپایی نمایشگاه یادمان شهدا و ایستگاه صلواتی و کافه شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در جشنواره لاله های روشن هستند.

وی اعلام کرد: طبق اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، 14 مدرسه استان البرز با اجرای مناسب برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این طرح برتر شناخته شدند که از جمله آن ها می توان به مدارس شهید علافیها و شهید کلانتری واقع در ناحیه یک کرج اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدارس نرجس یک و شهید غروی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، مدرسه حضرت مریم (س) از آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، مدارس شهید اصغر افضلی، مهدیه، شهید باهنر و شاهد عصمت از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز برتر شدند.

وی افزود: مدارس شاهد نرجس از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، مدرسه آیت الله طالقانی و حاج محمد گیوه چی از شهرستان اشتهارد، شهید علی اصغر دینار از ساوجبلاغ و شهید شهری نیز از آموزش و پرورش نظرآباد در این طرح ملی حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها