فرمانده قرارگاه جهادی آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد:

تشکیل قرار گاه جهادی آموزشی در چهارمحال و بختیاری

طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانشجویی، طرحی جهادی به نام "همیار معلمان" منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری،  فرمانده قرارگاه جهادی آموزشی دانشگاه فرهنگیان   در گفت وگو با خبرنگار افتخاری بسیج ضمن  اشاره به تشکیل این قرارگاه گفت: هدف ا از این طرح کمک به دانش‌آموزان محروم از فضای مجازی  است،  با توجه به ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، برای یادگیری بیشتر این طرح انجام می‌شود.

پوریا حشمتی افزود: یکی دیگر از اهداف این طرح کمک به معلمان در این شرایط و تقویت دانشجو معلمان است.این طرح از دهه فجر سال ۹۹ آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

حشمتی گفت: 200 نفر از دانشجو معلمان که 100 نفر از آن‌ها خانم و 100 نفر دیگر آقا هستند در این طرح شرکت کردند. هر دانشجو معلم در مناطق 17 گانه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  به کارگیری می‌شوند و کار را به صورت جهادی آغاز می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سعی بر این است در این طرح علاوه بر کار آموزشی کارهای فرهنگی و تربیتی نیز صورت پذیرید.وبنا داریم در ادامه اجرا این طرح توزیع لباس گرم و کفش لوازم تحریر و بسته معیشتی برای  خانواده دانش اموزان نیازمند توزیع صبحانه، ماسک و مواد ضدعفونی کننده اماده را در دستور کار قرار دهیم.

حشمتی در پایان، گفت: همچنین بنا داریم در آینده نزدیک  با تشکیل دو اکیپ جهادی مناطقی را که تحت پوشش طرح قرار نگرفته را پوشش دهیم.

ارسال نظرات