خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا (ص) مطرح کرد:
مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا (ص) گفت: به لطف الهی گروه‌های جهادی قم به خصوص طلاب جهادی در راستای اشتغالزایی پایدار، دغدغه و اهتمام ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۲۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،ابوالفضل خراسانی با اشاره به اهداف مهم مقام معظم رهبری از نام گذاری سال جاری به عنوان "سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین مباحث در عرصه اقتصاد، اشتغالزایی و مقابله با معضل بیکاری است که کم و بیش همه کشور‌ها به نوعی با آن درگیر هستند.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر به جهت تشدید مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت برخی مسئولان و نیز فشار ناشی از شیوع کرونا، آمار بیکاری در کشور ما افزایش داشته که برای اشتغالزایی و مقابله با بیکاری باید با روحیه انقلابی دست به مجاهدت زد.

مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا (ص) گفت: به لطف الهی گروه‌های جهادی علاوه بر فعالیت در عرصه محرومیت زدایی، توزیع بسته‌های معیشتی و نیز مقابله با کرونا در زمینه اشتغالزایی پایدار نیز کار‌های درخشانی انجام داده اند که در این بین، گروه‌های جهادی طلاب قم عملکرد نسبتاً خوبی از خود به یادگار گذاشته اند.

این طلبه جهادگر همچنین بیان داشت: گروه جهادی خاتم الانبیا (ص) نیز در این راستا در جهت بسترسازی برای اشتغال ۳۰ خانواده بی سرپرست و یا بدسرپرست، اقداماتی را از سال گذشته شروع کرده و امسال نیز علاوه بر این تعداد به دنبال ایجاد اشتغال برای بیش از ده نفر از مردان متأهلی است که در ایام کرونا به هر دلیلی شغلشان را از دست داده اند.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی در اسفندماه سال گذشته و نیز نیمه نخست فروردین ماه امسال می‌توان به تهیه و اهدای چندین بسته آموزشی و نیز تبلت به دانش آموازن محروم استان قم، همچنین تفاهم نامه با سازمان زندان‌ها به منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌ها در راستای طرح "هادیان امید" اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات