خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در اقدامی خداپسندانه و اتباط با یک خیر شهمیرزادی یکصد تبلت برای دانش آموزان فاقد تبلت شهرستان مهدیشهر تهیه کرد و در دیدار با امام جمعه شهمیرزاد این تبلت‌ها را اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۵۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
اهدای یکصد تبلت به دانش آموزان مهدیشهریبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه؛ مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در اقدامی خداپسندانه و اتباط با یک خیر شهمیرزادی یکصد تبلت برای دانش آموزان فاقد تبلت شهرستان مهدیشهر تهیه کرد که به همراه هئیت همراه و در دیدار با امام جمعه شهمیرزاد این تبلت‌ها را اهدا کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در حال حاضر دوران جزیره‌ای عمل کردن گذشته است و همدلی و اتحاد راه موفقیت است.
وی خاطرنشان کرد:کار کمیته امداد، مدد به حیات و زندگی شرافتمندانه است.
عالیشاه خانواده‌های تحت حمایت را قهرمانان انقلاب دانست و تصریح گرد: عنایت خداوند بر سر این خانواده‌ها است.
 وی تصریح کرد: ۸۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد مازندران هستند و سیاست اصلی کمیته امداد توانمند سازی است
مدیر کل کمیته امداد استان مازنداران به پرداخت ۲۰۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: و در سال جاری به ۴۴۰ میلیارد تومان در استان مازندان افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد:در بحث جوان گرایی و گام دوم انقلاب، کمیته امداد در میدان است نزدیک ۱۲ هزار دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته استان مازندان هستند که از این نهاد حمایتی خدمت می‌گیرند
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با امام جمعه شهمیرزاد با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مازنداران تصریح کرد:تولی گری محرومین یکی از شئون ولایت است که امام جمعه شهمیرزاد به خوبی برعهده گرفته است
وی تصریح کرد: یکی از شئونات ائمه جمعه، فقر زدایی با مدیریت زکات است.
محسن مسعودیان راد سفر مدیر کل کمیته امداد استان مازندران به سمنان به نوعی حصار خود شکنی دانست و تصریح کرد:فقر زدایی هیچ مرزی ندارد ودر کمیته امداد باید کسانی باشند که فقط به حوزه فقر زدایی جغرافیایی خودشان فکر نکنند.
رئیس کمیته امداد شهرستان مهدیشهر گفت:۸۲ نفر دانش آموز تحت حمایت کمیته شهرستان مهدیشهر هستند
محمد ابرهیم یوسفیان با اشاره به اینکه ۳۰ دانش آموز در مراکز نیکوکاری تحت حمایت هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان فاقد تبلت با سفر پر و خیر وبرکت مدیر کل کمیته امداد استان مازندارن دانش آموزان آفلاین آنلاین شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها