تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رفع موانع تولید را باعث شکوفایی و رونق تولید و در نتیجه کاهش فقر در کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۷۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم درآیین تجلیل از اعضای فعال ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان با بیان اینکه گزارش موجود از زحمات شما عزیزان نشان دهنده این است که واقعا خدمات شما بدون منت، برجسته و قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: امسال هم به امید خدا شعار سال را که مقام معظم رهبری عنایت کردند می توانیم با برداشتن موانع تولید، تولید را در کشور شکوفا کرده و روز به‌ روز شاهد کاهش فقر و نیازمندی به بسته های کمک معیشتی باشیم.
وی افزود: امسال شما می‌توانید سمت و سوی خود را به سمت تولید و اشتغال زایی پیش برده و درآمد زایی کنید و افرادی که در این دوران کرونایی کار خود را ازدست داده اند کمک کنید انجام این کارهای خیر توفیقی می خواهد که نصیب شما شده است تا به افراد نیازمند کمک رسانی کنید، پس باید خدا را شاکر باشید که این توفیق شامل حالتان شده است.
دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی گفت: از اول شیوع کرونا توانستیم با ۱۴ ستاد در سطح شهر تبریز با عملکرد حدود ۱۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در طول یک سال به نیازمندان خدمت رسانی کنیم.
محسن ایرانزاد افزود: این خدمات شامل معیشت، درمان و اشتغال بوده و سعی داریم در ماه مبارک رمضان در جهت اشتغالزایی و توانمند سازی و درمان اقداماتی را انجام دهیم.

در پایان آیین از اعضای ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها