امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: در راستای تحقق شعارسال جوانان پای کار، فرهنگ تولید و نگاه به داخل را گسترش دهند.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۸۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام شعیب صالحی در بازدید از کارگاه تولیدی سبد در کهورستان از توابع بندر خمیر اظهار کرد: این کارگاه تولیدی که در جهت تامین نیازهای کشاورزان شروع به کار کرده است، قدمی به سوی رونق تولید و جهش تولید در این سال است.

وی در این بازدید که با حضور جناب سرهنگ جعفر اسلامی فرمانده ناحیه سپاه خمیر، ابراهیم پرواز بخشدار مرکزی، کمال رئیسی پور رئیس اداره جهاد کشاورزی، رکن الدینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بندر خمیر انجام شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به نامگذاری مقام معظم رهبری در سال جاری با نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها لازم دانستیم از کارگاه‌های تولیدی بازدید به عمل آوریم تا بتوانیم برخی از مشکلات آنها را به گوش مسئولان برسانیم.

وی افزود: ما تمام سعی و تلاش خود را در گسترش فرهنگ تولید در شهرستان انجام خواهیم داد و این جوانان پای کار هستند که با طرح‌ها و ایده‌های خود باید نقش بسیار مهمی در رونق تولید در این سرزمین داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: اولویت اصلی تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌بایست حذف موانع از سر راه تولیدی‌ها باشد که برای رشد و توسعه مملکت در تکاپو هستند.

فرمانده ناحیه سپاه بندر خمیر نیز در این بازدید گفت: تدبیر کاملاً هوشمندانه و منطبق با دغدغه‌ها و مطالبات فعالان اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نشان از بالندگی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه برای ایران عزیز اسلامی خواهد بود.

کارگاه تولیدی سبد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان راه اندازی شده و در ادامه دو فاز دیگر نیز به این پروژه افزوده خواهد شد.

فرشید رحمانیان مالک کارگاه تولیدی سبد گفت: در این کارگاه ۲۰ نفر به صورت مستقیم در دو شیفت کاری ۱۰ نفره و حدوداً ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: این کارگاه روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار سبد تولید می‌کند که با گسترش کارگاه تولیدی روزانه ۵۰ هزار سبد تولید خواهد شد.
رحمانیان ادامه داد: با این ظرفیت، سبد مورد نیاز شهر بندرخمیر و بخش مرکزی همچنین شهرستان میناب، راوند هشتبندی و قسمتی از بندر لنگه در استان تامین می‌شود.

ارسال نظرات