خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان فارس ادعای مطرح شده در یکی از سایت‌های خبری درباره محکومیت فرماندار یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و مماشات دستگاه قضایی را رد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۱۹۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه پرونده مذکور در جریان رسیدگی است و از سوی شعبه مربوطه برای روزهای آتی وقت رسیدگی تعیین شده است، اظهار داشت: همین امر از کذب بودن خبر مذکور و عدم اطلاع کافی و اِشراف حقوقی برخی افراد اظهار نظر کننده حکایت دارد.

وی با تأکید بر اینکه پیگرد قضایی نسبت به منتشرکنندگان این خبر در دستور کار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره با استقلال رأی و تصمیم و به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی به پرونده‌ها رسیدگی کرده و هیچگاه مرعوب هیچ فشار سیاسی، جناحی و رسانه‌ای نشده و نخواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با اشاره به اینکه در هیچ بخشی از خبر منتشر شده منبع قابل قبولی برای ادعاهای مطرح شده ذکر نشده است گفت: انتشار این دسته از اخبار بی‌پایه در ایامی که دستگاه قضایی در برخورد قاطع با فساد یکه‌تاز میدان مبارزه با فساد است و عملکرد مناسبی را در حوزه‌های گوناگون از خود بر جای گذاشته نشان از عدم آگاهی‌های حقوقی و آشنایی با روند رسیدگی‌های قضایی برخی در جهت زیر سوال بردن خدمات قوه قضاییه در دوران تحول قضایی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها