سردار الماسی:

شهدا مظهر اقتدار و ایستادگی ایران هستند

زاهدان- فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی در دیدار با خانواده شهید زکریا گمشادزهی و جانباز نوتی زهی گفت: اگر ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان نبود انقلاب حفظ نمی شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۲۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار حسین الماسی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا و الگو پذیری نسل جوان و آینده سازان  انقلاب  و شناساندن شهدا به جوانان با خانواده شهید زکریا گمشادزهی و جانباز عثمان نوتی زهی در زاهدان دیدار و دلجویی کرد.

فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی در این دیدار ها با اشاره به این مطلب که شهدا و جانبازان با تقدیم خون خود و جانشان بزرگترین درس آزادگی را به ما آموخته اند، گفت: شهدا و جانبازان سرمایه های معنوی و گرانقدر انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاریهای شهدا، جانبازان و خانواده معظمشان هستند و می دانند که اگر این ایثارگریها و از خودگذشتگی ها نبود انقلاب حفظ نمی شد و تداوم نداشت.

این مسئول ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا و جانبازان ادامه داد: این خانواده ها فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند و این اجری بی پایان در نزد خداوند متعال دارد.

سردار الماسی با تاکید بر این مطلب که شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: خانواده شهدا با تقدیم عزیزانشان در راه حفظ ارزطشهای انقلاب و احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز فرزندانشان وارثان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه این بزرگ مردان بی ادعا هستند.

گفتنی است در پایان با اهداء لوح سپاس از خانواده شهید زکریا گمشادزهی و جانباز عثمان نوتی زهی تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات