خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
درراستای توانمند سازی فرماندهان و مدیران بسیج
نشست بصیرتی و شورای وحدت ویژهفرماندهانو مدیران بسیج حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در ایام خجسته ماه شعبان المعظم و به منظور بصیرت افزائی و توانمند سازی فرماندهان و مدیران بسیج ، نشست بصیرتی به همراه شورای وحدت فرماندهان و مدیران بسیج حوزه مقاومت الزهراء ، در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار شد.

در این ویژه برنامه خطیب توانا ،حجت الاسلام صادقی طی سخنانی با اشاره به اعطای نعمت عظیم انقلاب اسلامی به ملت ایران ، به بیان بخشی از موهبتهای الهی ودستاوردهای آن پرداخت و گفت بارزترین ویژگی این انقلاب معنویت آن است که باید نیروهای انقلابی باور قلبی به آن داشته باشند .

حجت الاسلام صادقی در ادامه گفت : زمانی که باور به معنویت انقلاب حاصل گردید انتظار عمل صالح از انسان می رود پس بنا بر وظیفه ،هر کس هر چه توان دارد باید برای انقلاب بگذارد و خودش را صرف آن بنماید.

وی با اشاره به مقطع کنونی انقلاب و انتخابات پیش رو گفت: از مهمترین وظیفه مدیران و مسئولین بسیج دلگرم کردن مردم به انقلاب و دعوت ایشان به انتخاب اصلح می باشد که با آگاهی و بصیرت خدمتگزاران خدوم خود را انتخاب نمایند.

در ادامه برنامه  کارگروههای تخصصی بسیج تشکیل  و مدیران و مسئولین قسمتهای ناحیه به بررسی عملکرد هر پایگاه  و تبادل نظر در خصوص اجرای بهتر برنامه ها در سال جاری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها