نشست صمیمی فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر با کارکنان برگزار شد

به مناسبت شروع سال نو خورشیدی و آغاز سال جدید کاری نشست صمیمی بین سردار رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر وکارکنان لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۸۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار رجب زاده در این نشست صمیمی ضمن تبریک سال نو و اعیاد گذشته شعبانیه بیان داشت: از زحمات کلیه همکاران که در سال ۱۳۹۹ و علی رغم تمام محدودیت‌های که بیماری کرونا به وجود آورد توانستند وظایف سازمانی خود را به نحوه احسن اجرا نمایند، تشکر صمیمانه می‌نمایم.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر ادامه داد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند از سپاه راضی هستم، ولی قانع نیستم؛ اینجانب نیز معتقدم توانایی شما همکاران بسیار بیشتر از این موارد می‌باشد.

سردار رجب زاده با یادآوری اقدامات لشکر در ماموریت‌های سال ۱۳۹۹ ابراز کرد:در طول سال ۱۳۹۹ کار‌های مهمی در لشکر صورت گرفت که می‌توان به اجرای رزمایش دفاعی ترکیبی محمد رسول الله (ص) و تمرینات تاکتیکی گردان‌های لشکر در حوزه برنامه‌های دفاعی همچنین در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری نیز اقدامات مفیدی مانند پروژه‌های آبرسانی و ساخت مسکن و اهدا جهیزیه و بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های مرزی منطقه شمال شرق اشاره کرد.

وی در پایان بیان داشت: سال ۱۴۰۰ سال بسیار مهم و اثر گذاری می‌باشد لذا ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم از این رو از همه همکاران در خواست می‌گردد همین طور که مقام معظم رهبری فرمودند دوستان و اطرافیان خود را جهت حضور حداکثری در انتخابات تشویق نمایید و ویژگی‌های که مقام معظم رهبری درخصوص انتخاب اصلح بیان داشتند را برای اطرفیان خود تبیین نمایید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها