نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در شهر ایلام راه اندازی و آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۲۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور در این آیین گفت: در سال های اخیر چند مرکز تخصصی نیکوکاری در استان های کشور راه اندازی شده اما راه اندازی یک مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری در ایلام برای نخستین بار است که در سطح کشور صورت می گیرد.

حمیدرضا علی اکبری افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جامعه مددجویان و نیازمندان و کمک به توانمندسازی خانواده ها می تواند از مهم ترین فعالیت های این مرکز است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: تا کنون ۶۵ مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت بیشتر و بهینه تر مردم در دستگیری از نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، افزود: هم اکنون برای هر ۱۰ هزار مددجو در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه فراهم کردن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه تر و استفاده از ظرفیت خیران از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: ارائه خدمات مددکاری رایگان با مشارکت مددکاران نیکوکار برای نخستین بار است که در استان ایلام صورت می گیرد.

مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور در ادامه سفر به استان ایلام ضمن بازدید از یک مرکز نیکوکاری از منازل چند خانواده مددجو بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار