خبرهای داغ:
امام جمعه گالیکش دیدار با خانواده شهیدفردوس شاهی:

این عزت و اقتدار و عظمتی که امروز داریم را شهدا و رزمندگان با خود به ارمغان آوردند

امام جمعه گالیکش گفت :این عزت و اقتدار و عظمتی که امروز داریم را شهدا و رزمندگان با خود به ارمغان آوردند،امروز به برکت خون شهدا جبهه مقاومت در راس قرار گرفته است
کد خبر: ۹۳۳۲۱۵۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان: عصر دیروز سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان بهمراه حجت الاسلام یاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ، سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه و حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش با خانواده شهید محمد فردوس شاهی دیدار کردند.

حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در حاشیه این دیدار گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند و با خدا معامله کردند و هیچ تجارتی بالاتر از معامله کردن با خدا نیست که شهدای گرانقدر با خدا معامله کردند و بالاتریت سود را به دست آوردند.

 وی افزود:سیدالشهدای مقاوت سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس مخلصانه به میدان نبرد رفت و برای ناموس اسلام جان خود را فدا کرد و بدن مطهر ایشان تکه تکه شد که به ناموس اسلام حتی یک خانم اهل سنت اهانت نشود.

امام جمعه گالیکش گفت :این عزت و اقتدار و عظمتی که امروز داریم را شهدا و رزمندگان با خود به ارمغان آوردند،امروز به برکت خون شهدا جبهه مقاومت در راس قرار گرفته است و تمام آزادی خواهان جهان و کشورهای منطقه از قبیل یمن ، سوریه ، لبنان و ... انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار