مدیر جهاد کشاورزی و مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز شهرستان دنا و اعضای گروه جهادی شهدای کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح به همراه سروان پاسدار ستار غلامی گنجه سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با حضور در جهاد کشاورزی شهرستان دنا از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیر و تمامی مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز شهرستان دنا که در زلزله شهر سی سخت در راستای حل مشکلات کشاورزان و اجرای طرح گام برداشته اند تجلیل نمودند.

سروان غلامی جامعه هدف سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح را مربیان و مروجان جهاد کشاورزی و دانش آموختگان بیکار بخش کشاورزی و زیر شاخه های مربوطه معرفی کرد و گفت؛  سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان به عنوان یک سازمان تخصصی با اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز به عنوان یک بازوی توانمند و قوی در کنار و همگام با سازمان جهاد کشاورزی در راستای خدمات رسانی به کشاورزان مناطق محروم ایفای نقش می کند.

در ادامه مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشارو متخصصین سپاه فتح نیز ضمن تشریح برنامه ها و خدمات اقشار ۲۲ گانه بسیج سپاه فتح در ماموریت ابلاغی کمک به حادثه دیدگان زلزله شهر سی سخت ، از خدمات و فعالیت های سروان پاسدار ستار غلامی گنجه سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز که در خدمات رسانی به کشاورزان در زمینه سمپاشی باغات و پیگیری های لازم جهت رفع موانع و مشکلات کانال ها و لوله های انتقال آب کشاورزی باغات کشاورزان زلزله زده سی سخت تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود؛  سروان غلامی در زمینه همکاری و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با جمع آوری کمک های مومنانه از خیرین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال با همکاری بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان اقدام به آزادسازی تعداد ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در اسفند ۹۹ کردند.

وی از زحمات مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی و مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان دنا تقدیر کرد و گفت؛ با همکاری و تعامل همه نهادها می توانیم مشکلات و موانع را برطرف کنیم. 

در ادامه مهندس آراسته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا ضمن عرض خیرمقدم به حضار، از همکاری و زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه سپاه به ویژه تیپ ۴۸ فتح، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، سازمان بسیج عمران سپاه فتح و ... که در جهت رفع موانع بخش کشاورزی و خدمات رسانی به کشاورزان در حادثه زلزله سی سخت تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مسول ستاد تخصصی بسیج اقشار و سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان با اهدای لوح تقدیر از طرف فرمانده سپاه فتح استان از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا و اعضای فعال گروه جهادی شهدای کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و انجمن تراکتورداران شهر سی سخت در زمینه کمک رسانی به کشاورزان منطقه زلزله زده سی سخت تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات