خبرهای داغ:
وظیفه آحاد جامعه تلاش برای حضور حداکثری  در انتخابات است انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی داشته اما با روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی مردم بیشتر طعم دستاوردها ی انقلاب را خواهند چشید.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۷۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان درمیان در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان گفت: ارتباط انسان با همنوعان جزو اخلاقیات است و اخلاق نیز خلاصه می شود در تقوا ، انسان با تقوا حرف و عملش خیر است و ما نیز باید تلاش کنیم خدمت ما در هر کجا هستیم مایه خیر باشد.

امام جمعه شهرستان درمیان ادامه داد: انسان های متقی اهل فضائل اند،منطقشان صواب است و از حرف حق خارج نمی شوند و میانه روی رویه کارشان است و چشمشان از آنچه خدا حرام کرده بسته است.

حجت الاسلام خزاعی اظهار داشت: امروز دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تحریف واقعیت هاست و کارکرد دشمن سوق دادن جوانان  به سمت و سویی است که خودش ترسیم کرده است  تا ناامیدی از نظام و انقلاب را در بین جوانان گسترش دهد.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشتشان پرداخت و گفت: وظیفه آحاد جامعه تلاش برای حضور حداکثری  در انتخابات است و همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم.انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی داشته اما با روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی مردم بیشتر طعم دستاوردها ی انقلاب را خواهند چشید.

وی در پایان به قرار داد ایران و چین اشاره کرد و گفت:امروز خوشبختانه با امضای این قرارداد سیاست خارجی به سمت کشورهای شرق و همسایگان سوق داده شده و عده ای از این رویکرد برآشفته اند که لازم است در این زمینه تبیین لازم برای مردم صورت گیرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها