با حضور سردار حسن زاده؛

اولین مراسم صبحگاه مشترک در لشکر 27 برگزار شد

با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، اولین مراسم صبحگاه مشترک در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۴۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
اولین مراسم صبحگاه مشترک در لشکر 27 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، اولین مراسم صبحگاه مشترک در لشکر 27 محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

وی در اين ديدار که در آغازين روز کاري لشکر 27 برگزار شد ضمن تبريک سال 1400 و همچنين اعياد خجسته ماه شعبان ابراز اميدواري کرد که همزماني عيد نوروز با اعياد ماه شعبان به ويژه نيمه شعبان تقارن مبارکی براي مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران باشد و در ادامه ایشان از تک تک پايوران، بسيجيان و سربازان این لشکر که در طول سال 1399 در تمام فعاليت ها و ماموريت ها حضور ارزشمندي داشتند تقدير و تشکر کرد.

اولین مراسم صبحگاه مشترک در لشکر 27 برگزار شد

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه از شهداي لشکر به ويژه فرمانده شهيد حاج حسين اسدالهي با ذکر صلوات ياد نمود.

سردار حسن زاده با توجه به اقتدار، نظم و آمادگي بیشتر پایوران لشکر 27 بيان کرد: در مجموعه سپاه تهران بزرگ، لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) حکم ستون فقرات را دارد.

ايشان با توجه به اهميت نظم و انضباط تاکيد کرد: نظم و انضباط فقط در نظم ظاهري و جمعي نيست بلکه روحيه، انگيزه و بصيرت همه در انضباط متبلور مي شود و اين انضباط است که در صحنه عمل ما را ارتقاء مي دهد.

ارسال نظرات