زابل-فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه دشمنان و ابر قدرت‌های جهانی بوده ثمره جانفشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۷۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ احمد ثمره حسینی به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و تنی چند از مسئولان انتظامی شهرستان زابل در دیدار با خانواده معظم شهید علی حدیدی پور افزود: امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه ابر قدرت‌های جهانی بوده ثمره جانفشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، بیان کرد: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

این مسئول خانواده‌های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین داری معرفی کرد و اظهار داشت: تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا که بی منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادند افتخاری مقدس و ارزشمند است.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا بوده و اگر امروز اسلام در دنیای کنونی دارای عزت است، به برکت خون شهداست و وظیفه همگان است که همواره راه و سیرت والای شهیدان را ادامه داده و با تجلیل از خانواده معظم این عزیزان همواره قدردان آنان باشند.

گفتنی است، در پایان با اهدا هدیه از خانواده معظم این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات