طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت؛
طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید صالحی به عنوان مشاور سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول حوزه ریاست منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۹۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، صبح امروز و در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی مجتبی زارعی رییس این سازمان، وحید صالحی به عنوان مشاور سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول حوزه ریاست منصوب شد.

انتصاب مشاور سازمان بسیج اساتید و مسئول حوزه ریاست

در متن حکم مسئولیت مشاور سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول حوزه ریاست آمده است:

« برادر بسیجی جناب آقای دکتر وحید صالحی

با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم جنابعالی به سمت مشاور سازمان و مسئول حوزه ریاست منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم "نوسازی " و "تحول آفرینی هدفمند و انقلابی" در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد.

ضروری است جنابعالی و مجموعه همکاران ان معاونت با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.»

 

مجتبی زارعی

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

ارسال نظرات