رفع شکستگی و ترمیم این خط لوله 100 میلی متری به دلیل عبور از وسط بزرگراه شهید تندگویان با سرعت و حساسیت های ویژه ای انجام شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیرناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام حادثه نشت آب در مسیر جنوب به شمال  بزرگراه تندگویان، گروه عملیاتی بهره برداری ناحیه به محل حادثه اعزام و پس از انجام مانور خطوط، تست آب و نشت یابی، مشخص شد که لوله آبرسانی 100 میلی متری  واقع در خط میانی این بزرگراه دچار شکستگی شده است.

محمدکاظم عقا با بیان اینکه این خط لوله، آب آشامیدنی بخشی از محله میعاد جنوبی خانی آباد را تامین می کند افزود:  با توجه به امکان فرونشست محل نشت آب و بروز خسارت جانی و مالی، احتمال مسدود شدن بزرگراه  مهم و حساس تندگویان و لزوم  رسیدگی سریع به این حادثه، با هماهنگی و همراهی  پلیس راهور،  شهرداری و شرکت گاز منطقه19 ، مقدمات کار در سریع ترین زمان ممکن فراهم شد و با انجام عملیات حفاری و تعمیر محل شکستگی، نشتی آب این خط لوله در کمتر از 3 ساعت برطرف شد.

وی در پایان با سپاس و قدردانی از حمایت و همراهی معاونت بهره برداری شرکت و همت و تلاش گروه امداد و بهره برداری ناحیه2(نازی آباد) در اجرای این عملیات تعمیر و نگهداری شبکه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مناسب و واکنش سریع بهره برداری این ناحیه در رفع شکستگی این خط لوله شبکه توزیع موجب شد که ضمن جلوگیری از هدررفت حجم زیادی آب،  از بروز حوادث جانی و مالی ناشی از فرونشست زمین جلوگیری شود.

ناحیه2 (نازی آباد)، محدوده منطقه 16 و بخشی از منطقه19 تهران با جمعیتی در حدود 317 هزار و 764 نفر را زیر  پوشش قرارداده است .

 

ارسال نظرات