دیدار اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان ری با معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان ری با عباس سلیمی معاون فرهنگی و روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۸۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پیرو مصوبه شورای توسعه قرآنی شهرستان ری مبنی بر تشکیل جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور خادم القرآن عباس سلیمی رئیس شورای توسعه قرآنی شهرستان ری و معاون فرهنگی و روابط عمومی آستان مقدس، این جلسه در آستان مقدس تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور  سید حسن صفوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان برگزار شد، حاضرین در فضایی صمیمی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و چالش های پیش رو در حوزه فرهنگی، اجتماعی و حضور و نقش جوانان در شکوفایی جنبه های مختلف در شهرستان ری پرداختند.

در این جلسه عباس سلیمی، ابراز امیدواری کرد که با تداوم این نشست ها بستری مناسبی فراهم گردد تا به واسطه همکاری و همفکری جوانان دغدغه مند شهرستان ری اسباب توسعه فرهنگی و حل معضلات شهرستان ری فراهم گردد.

ایجاد تورهای زیارتی به آستان مقدس ویژه اقشار محروم در روستاهای اطراف شهرستان ری، مناسب سازی مسیرهای دسترسی برای مراجعه معلولین به آستان مقدس، مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار