نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از برگزاری جلسات مشترک با استاندار، مدیران استان و نمایندگان مردم یزد در مجلس برای حل مسائل مهم و کلان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۰۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان و محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر اینکه اگر برای خدا کار نکنیم، عمر خود را هدر داده‌ایم، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم از همین ابتدای سال توفیق خدمت به مردم و بندگان خدا و کسب رضایت خود را به همه ما عطا کند.

وی با بیان اینکه دشمنان در دشمنی با اسلام و ایران اسلامی با یکدیگر متحد هستند، افزود: از آنجا که حرکت ما در مسیر و برای کسب رضایت خداوند متعال است، حتی در این شرایط نیز دست نصرت خدا با ماست و اتحاد دشمنان برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطراتی از امام خمینی (ره) در دوران تبعید عنوان کرد: امام راحل نیز از همان ابتدا با توکل به خدا قدم در مسیر مبارزه گذاشت و خداوند متعال نیز در شرایطی که تمام دنیا با شاه همراه بود، امام و مردم را یاری کرد.

ناصری با تاکید بر اینکه امام همواره به خدا توکل داشت و از هیچ چیز واهمه‌ای نداشت، اظهار داشت: شجاعت، بی‌باکی و شهامت امام همه برای این بود که به وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کرد و ایمان داشت که اگر توکل کند، خداوند متعال او و نهضت انقلاب اسلامی را یاری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما نیز امروز باید برای رضایت خدا کار کنیم و ببینیم رضایت خدا در چیست و همان راه را دنبال کنیم و در مسیر خود به خدا توکل داشته باشیم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید با اتحاد و همدلی و توکل به خدا در مسیر رفع مشکلات مردم قدم بردارند و صبر داشته باشند به ویژه در برخورد با آمریکا صبوری به خرج دهند و عجولانه عمل نکنند تا آمریکایی‌ها خیال باطل نکنند.

ناصری با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰ دو برنامه مهم را در استان دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: باید برنامه‌های آینده استان تدوین شود و با حضور مدیران استان برنامه‌ریزی لازم برای تحقق شعار سال انجام و اقدامات لازم اجرایی شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که امسال پیگیری خواهیم کرد، برگزاری جلسات مشترک با استاندار، مدیران استان و نمایندگان مجلس برای تصمیم گیری در زمینه مسائل مهم و کلان استان است.
ارسال نظرات